فروشگاهي با قدرت پخش و ارسال و بازدهي و تبليغ و فروش و تاثير گذاري و پخش پستي و غافل گيري و توزيع و تحويل و پخش در محل كار و ارسال به درب منزل ادكلن Black Xs

خريد اسان ادكلن Angel-صد در صد مطمئن ادكلن Angel-تخفيف ويژ ه و زير قيمت و در قيمت كالا و مخصوص و خاص و مورد پسند و قابل پسند و باور نكردني و در ارسال و در پخش و فوق الاده و چشم گير و استثنايي و عالي و منصفانه و منحصر و خارق الاده و بي نظير و حيرت اور و فصل ادكلن Angel-قيمت ارزان و مرجع خريد و فروش فوري و ارسال رايگان به تمام نقاط كشور و خريد انلاين و پخش در خانه و پخش در محل كار و سفارش خاص و فروش زير قيمت و تخفيف عالي و طراحي بي نظير و هزينه ارسال و فرم خريد و فرم فروش و با ارزشمند ترين و دريافت فوري ادكلن Angel-خريد ويژه و سريع و فوق الاده و فوري و مورد پسند و قابل پسند و خارق الاده و اسان و راحت و تضميني و عالي و پستي و استثنايي و حضوري و منحصر و انلاين و عمده و اينترنتي و هر چه سريع تر و ارزان و زير قيمت و با تخفيف ادكلن Angel-توضيحات عطر فرشته از برند تيري موگلر عطر وانيلي شرقي براي زنان است . اين عطر استثنائي و منحصر به فرد كه در سال 1992 وارد بازار شد طرفداران بسيار زيادي را به خود جذب كرد . اين عطر فوق العاده و بسيار ماندگار توسط Olivier Cresp و Yves de Chirin توليد شد . گروه بويايي : رايحه ي شرقي ( آسيايي ) اين عطر مناسب براي استفاده از فصول سرد سال و استفاده در شب براي مهماني ها و مجالس رسمي مي باشد . خربزه ، نارگيل ، پرتقال ماندارين ، فلوس ، ياس ، ترنج و آب نبات ، عسل ، زردآلو ، شاه توت ، آلو ، هلو ، ياس مواد پايه تشكيل دهنده ي اين عطر مي باشد همچنين لوبيا ، كهربا ، نعناع هندي ، مشك ، وانيل ، شكلات و كارامل مواد پاياني اين عطر را تشكيل مي دهند . اين عطر برنده جايزه FiFi در سال 2007 است .

سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۰۳

فروشگاهي با قدرت پخش و ارسال و بازدهي و تبليغ و فروش و تاثير گذاري و پخش پستي و غافل گيري و توزيع و تحويل و پخش در محل كار و ارسال به درب منزل ادكلن Black Xs

۲ بازديد

فروشگاهي با قدرت******************************************** پخش و ارسال

نمايندگي **************************************************** شهرستان ها

معجزه ي ****************************************************** طراحي

با شكوه ******************************************************* افسون گر

ارسال رايگان به ********************************************* تمام نقاط كشور

قيمت ****************************************************** شگفت اور

استفاده ************************************************** راحت و اسان

زيبا ترين ************************************************* كادو و هديه

فروشگاه *************************************************** مورد اعتماد

09904577358

اقازاده

ادكلن Black Xs
براي خريد پس از كليك روي دكمه خريد كالا و تكميل فرم سفارش ، ابتدا محصول يا محصولات مورد نظرتان را درب منزل يا محل كار تحويل بگيريد ، سپس وجه كالا و هزينه ارسال را به مامور پست بپردازيد. جهت مشاهده فرم خريد، روي دكمه زير كليك كنيد.
قيمت : 45,000  تومان
خريد پستي

Black Xs

http://phototakshop91.com/b/sait/kasr/505241a5a8c25480.jpg

 
جنسيت: مردانه | نوع عطر: Eau De Toilette | بو: گرم و شيرين | فصل: ماه هاي سرد سال
     
 

توضيحات

سال توليد : 2005
نام كمپاني : Paco rabanne
سن مصرف : همه سنين

اين عطر قطعا" مردانه است . برخي از خانمها به استفاده از عطرهاي مردانه علاقمندند ، اما اين عطر با وجود رايحه گرم و جنگلي ، فقط باب طبع آقايان شيك پوش مي باشد . تركيبات اين عطر شامل ليموي تازه ، ميوه Kalamanzi، tagetes ، سيج ، بادام سوخته ، هل ، دارچين ، درخت گل حنا ، چوب بلسان بنفش ، كهرباي سياه و سفيد ، نعناع هندي و آبنوس است .

قيمت اين محصول 45000تومان مي باشد



قيمت : 45,000  تومان 
خريد پستي

 

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.